DE CE ESTE BINE SĂ FACI STRETCHING

Fata care face stretching

Stretching-ul presupune simple/instinctive pentru “încalzirea musculaturii”, în ritm alert pentru detensionarea acesteia, într-un “stretching dinamic” (mișcarea naturala a corpului).

Cateva exemple de stretching dinamic care pot fi realizate în orice momente ale zilei ar putea fi:

  • Rotirea umerilor;
  • Balansarea brațelor și a picioarelor:
  • Rotiri de bazin;
  • Exerciții de mobilitate.

 

O altă variantă a stretching-ului o constituie mișcarea de alungire și menținere a pozitiei timp de 15-25 secunde, într-o postură lejeră, adaptând respirația, pentru relaxarea fizică și psihică.

Stretching-ul asigură:

  • Corectarea posturii;
  • Stimularea circulației sângelui;
  • Flexibilitate crescută;
  • Relaxarea și starea de bine.

DORESC MAI MULTE INFORMAȚII

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Prin completarea formularului de mai sus, sunt de acord sa fiu contactat/ă de către KINETO FITNESS ONLINE în legătură cu serviciile solicitate.

error:

KINETO FITNESS ONLINE utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului KINETO FITNESS ONLINE si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, KINETO FITNESS ONLINE ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.